Kartais naršyklės rodo šį pranešimą mūsų naudojamai sistemai, bet jis nėra kažkoks gedimas, greičiau naršyklės failų perkrova cookies (sausainiukais). Jeigu Jums rodo tokią lentelę, tiesiog spauskite “Aš suprantu riziką ir noriu matyti puslapį”.
Tema: Kažkas nepavyksta?
Mano parduotuvėje daug neapmokėtų krepšelių – ar tai normalu?
Taip, tai yra visiškai normalu ir taip bus dažnai, nes didžioji dalis krepšelių lieka neužsakyta dėl įvairiausių priežasčių („reikėjo nueiti nuo kompiuterio, neturėjau dabar su savimi banko prisijungimų, pasižiūrėsiu kitur kainas, reikia pasitart su vyru, pasižiūrėsiu dar Maximoj, dar negavau atlyginimo“ ir pan.). Įvykis, kai krepšelis vis dėl to yra užsakomas, vadinamas konversija. Normalus konversijos […]
Prekių krepšelis – tuščias, nors jame yra prekių
Tuščias krepšelis – greičiausiai problema su Jūsų naršykle. Pravalykite savo naršyklės cookies – 99% atvejų tai išsprendžia šią problemėlę. Jeigu problema išlieka, kreipkitės į savo vadybininką.
Kaip įkelti nuotrauką į prekės aprašymą?
Kad įkeltumėte paveikslėlį į aprašymą, kai redaguojate aprašymą, spauskite paskutinį mygtuką įrankių eilutėje. Tuomet iššoks lentelė, joje spauskite ant pilko aplanko mygtuko. Kai užsikraus, spauskite ant pirmo mygtuko su pliuso ženklu. Tuomet spustelėkite bet kur ant pilko fono ir pasirinkite nuotrauką iš kompiuterio. Kai įsikels, uždarykite langelį kryžiuko pagalba. Tuomet vėl spustelėkite pilką aplanko mygtuką. […]
Kaip teisingai atsidaryti CSV failą su MS Excel programa?
Iš pradžių atsidarykite tik pačią Excel programą su tuščia byla. Tuomet pasirinkite File -> Open. Kompiuteryje suraskite CSV failą (ten, kur išsisaugojote) ir spauskite Open. Iššoks lentelė. Joje turi būti pažymėta “Delimited” (jeigu nėra, pažymėkite). Spauskite “Next”. Sekančiame lentelės lange turi būti pažymėta tik “Semicolon” (varnele). Spauskite “Next”. Sekančiame lentelės lange spauskite “Finish”. Kai reikės […]
Sistema nepriima įkeliamų prekių nuotraukų
Dažniausiai problema yra tame, kad nuotraukos yra labai smarkiai per didelės. Įsivaizduokite – Jūs įkeliate 5 nuotraukas po 2 megabaitus ir, kai žmogus atsidarinėja tos prekės puslapį, jam vien nuotraukų kraunama 10 megabaitų. Taigi net su itin greitu internetu Jūsų lankytojui puslapį kraus labai ilgai. Visas dideles nuotraukas Jums reikėtų sumažinti iki daugiausiai 200-300 kilobaitų, geriausias […]
Ypatingų pasiūlymų skiltyje nėra prekių
Ypatingų pasiūlymų skiltyje prekės automatiškai atsiranda po to, kai joms yra pritaikoma nuolaida. Nuolaidas galite pritaikyti prekės redagavime, skiltyje Kainos. Po pagrindiniais kainų nustatymais, žemiau rasite skiltį “Specifinės kainos”. Čia galite pridėti procentines arba skaitines nuolaidas bei nustatyti jų galiojimo laikotarpius. Atlikus šiuos veiksmus išvalykite e-parduotuvės talpyklą (skiltyje Išplėstiniai parametrai – Efektyvumas – Mygtukas “Išvalyti […]
Sąskaitoje faktūroje arba užsakyme rodomos netinkamos prekės
Jeigu pirmuosiuose keliuose užsakymuos matote tokias prekes kaip suknelė ar marškinėliai, neišsigąskite. Tai – tik testinės prekės, kurios būna e-parduotuvės sistemoje ar duomenų bazėje. Susisiekite su savo e-komercijos vadybininku ir mes netrukus pašalinsime šias prekes.
Parduotuvėje nerodomi atlikti pakeitimai
Daugeliu atvejų atsakymas yra e-parduotuvės ir naršyklės talpyklos išvalymas. Pakeitimų nematote, nes naršyklė krauna ankstesnę, cookies (sausainiukų) pagalba išsaugotą versiją. Kad pravalytumėte e-parduotuvės talpyklą, eikite į Išplėstiniai parametrai – Efektyvumas (arba Našumas) ir paspauskite mygtuką “Išvalyti talpyklą” arba “Valyti podėlį” (pavadinimai gali skirtis skirtingose sistemos versijose). Tuomet perkraukite e-parduotuvę. Ar dabar pakeitimai matomi? Jeigu ne, […]