Ar man reikia rūpintis modulių atnaujinimais?

Kadangi dizainas yra sukurtas su konkrečia sistemos versija, kartais, per anksti atnaujinus, gali kilti nesutarimų tarp dizaino ir naujesnės modulio versijos. Todėl atnaujinama tada, kai atnaujinamas (keičiamas) ir pats dizainas. Tačiau neatnaujintas modulis nereiškia, kad jis prastesnis, neveikiantis ar turi mažiau funkcijų. Visi įjungti moduliai veikia taip, kaip jiems ir priklauso veikti. Žinoma, jeigu Jūs […]

Skaityti

Kaip pratestuoti e-parduotuvę?

Rekomenduojame pabandyti pateikti užsakymą savo e-parduotuvėje, kad matytumėte kaip vyksta užsakymo procesas ir kokią informaciją vėliau klientas gali matyti savo paskyroje. Pateikiant užsakymą nurodykite tikrą, turimą el. pašto adresą, kad matytumėte, kokius patvirtinimo laiškus gauna klientas. Panagrinėkite ir gautą užsakymą valdymo panelėje. Visiems užsakymams reikėtų atitinkamai keisti užsakymo būsenas (daugiau info: http://zinynas.bananarent.lt/uzsakymo-busenos/).

Skaityti

Kaip redaguoti informacinius puslapius?

Tai galite padaryti administravimo panelėje pasirinkę Nustatymai – TVS. Čia rasite jau esamus informacinius puslapius (apie mus, pristatymas ir pan.). Spauskite mygtuką “Keisti” ir atsidariusiame lange, kartu su teksto redaktoriaus pagalba galėsite pakeisti visus puslapio tekstus. Nustatymai – TVS skiltyje taip pat galėsite kurti kokius tik norite informacinius puslapius ir jų kategorijas. Spauskite pilką pliusiuką […]

Skaityti

Kaip sukurti kliento paskyrą rankiniu būdu?

Norint sukurti kliento paskyrą rankiniu būdu, skiltyje Klientai – Klientai pasirinkite “Pridėti Naują” ir atsiras naujos paskyros kūrimo forma. Užpildykite kliento informaciją: Kreipinys. Pasirinkite vieną iš galimų kreipinių. Vardas, Pavardė, El. Paštas. Šie punktai yra labai svarbūs ir naudojami siunčiant užsakymo būsenų laiškus, o elektroninis paštas naudojamas ir prisijungimui prie paskyros. Slaptažodis: Pasirinkite slaptažodį, kurit […]

Skaityti

Jūsų parduotuvės klientai – kokią informaciją Jūs turite?

Visis Jūsų klientai ir jų informacija yra skiltyje Klientai – Klientai. Ši skiltis leidžia Jums apibendrintai pažvelgti į savo klientus, su šiek tiek papildomos informacijos apie juos, pagal kurią galėsite rūšiuoti klientus bei ieškoti klientų. Sąraše pateikiama bendrinė pagrindinė kliento informacija: Kreipinys. Klientai gali paskelbti savo socialinį kreipinį, kuris yra suderintas su lytimi ir galės […]

Skaityti

Kas yra Klientų Grupės, kaip jas kurti ir priskirti klientą Klientų Grupei?

Jūsų galite suteikti savo klientams tam tikras privilegijas priskiriant juos prie Grupių. Galite sukurti neribotą klientų grupių skaičių ir priskirti vartotoją prie tiek grupių, kiek tik Jums reikia. Visa tai daroma skiltyje Klientai -> Grupės. Trys specialios grupės jau yra pagal nutylėjimą: Lankytojas. Visi lankytojai, kurie neturi paskyros Jūsų parduotuvėje. Svečias. Visi lankytojai, kurie pateikė […]

Skaityti

Gamintojai

Jeigu pageidaujate savo prekėms priskirti gamintojus – tai puiki mintis! Dažnai klientai  dėl įvairių priežasčių ieško tik konkretaus gamintojo prekių, todėl jeigu visas prekes skirstysite gamintojams, klientai turės galimybę parduotuvėje išsifiltruoti tik tam tikro gamintojo prekes. Taip pat, jeigu Jūsų pasirinktas parduotuvės dizainas turi gamintojų logotipų eilutę, joje galima sudėti visus Jūsų sukurtus gamintojus keletu […]

Skaityti

Sąskaitos

Jūsų parduotuvėje yra automatiškai išrašomos sąskaitos faktūros ir klientai gali jas atsisiųsti savo paskyroje. Šią funkciją galite ir išjungti. Skiltyje Užsakymai – Sąskaitos galite atsisiųsti sugeneruotas sąskaitas faktūras per tam tikrą laikotarpį bei nustatyti sąskaitų faktūrų nustatymus. Norėdami atsisiųsti sąskaitas, pasirinkite laikotarpį arba žemiau pasirinkite sąskaitas pagal užsakymo būseną ir spauskite “Generuoti PDF bylą”. Žemiau […]

Skaityti