Automatizuotas prekių grąžinimo procesas – kliento ir pardavėjo veiksmai žingsnis po žingsnio

Automatizuotas prekių grąžinimo procesas jau yra aktyvuotas Jūsų parduotuvėje. Jeigu nenorite naudotis automatiniu prekių grąžinimu, galite šią funkciją išjungti skiltyje Užsakymai – Prekių grąžinimai ir priimti grąžinimus Jums įprastu būdu. Automatizuotas prekių grąžinimas padeda sutaupyti laiko, kadangi Jums nereikia nuolat bendrauti telefonu su klientu ir susirašinėti laiškais prašant kliento atsiųsti grąžinimo prašymą ir pan. Visus […]

Skaityti

Prekių grąžinimo inicijavimas iš valdymo panelės

Pardavėjo inicijuotas grąžinimo procesas – kiek paprastesnis negu inicijuotas kliento, tačiau kartais tiesiog labai reikalingas (pvz., kai klientas “nelabai draugauja” su kompiuteriu). Norėdami aktyvuoti prekių grąžinimą, užsakymo detalių lange, virš užsakymo būsenų, galite pasirinkti vieną iš dviejų funkcijų: 1) Prekių grąžinimas – kai grąžinamos visos užsakymo prekės. 2) Dalinis grąžinimas – kai grąžinama viena ar […]

Skaityti