Live Chat sistema – ar galiu ją turėti ir kaip?

Visų pirma nudžiuginsime – šiais laikais Live chat (gyvo pokalbiu su konsultantu) sistema dažnai papildomai nekainuoja, nebent reikalingi prisijungimai keliems žmonėms. Mes rekomenduojame www.tawk.to Live chat’ą. Jums tereikia susikurti tawk.to paskyrą ir atsiųsti mums kodą, kurį sugeneruos tawk.to sistema. Mes jį įdėsime į svetainės failus ir turėsite pilnai veikiančią live chat’o + live lankytojų monitoringo […]

Skaityti

Kaip geriausia kurti ir siųsti naujienlaiškius?

E-parduotuvė gali rinkti prenumeratorių el. paštus tam skirtame blokelyje, o visas prenumeratas matyti ir, jeigu reikia, išsieksportuoti galite modulyje “Naujienlaiškiai”. Naujienlaiškių iš e-parduotuvės siųsti kol kas nėra galimybės ir, kol pasiūloje atsiras tikrai modernus ir funkcionalus sprendimas tam, mes rekomenduojame naujienlaiškius kurti ir siųsti per online naujienlaiškių programas, pvz. Mailchimp.com, Klaviyo.com ir analogiškas. Juos siūlome […]

Skaityti

Facebook konkursai

Jeigu investuoti į reklamą papildomai nenorite, viskas tvarkoje – yra kitų būdų gerbėjų bendruomenei didinti! Bene populiariausias ir tikrai efektyvus – Facebook konkursai, kurių metu prašote gerbėjų dalintis konkurso nuotrauka su draugais ir vienam laimingajam padovanojate prekę iš savo e-parduotuvės asortimento. Žmonės visada mėgsta laimėti kažką nemokamo, taigi keletas konkursų padėtų pralaužti ledus bendruomenės augime, […]

Skaityti

Facebook reklamos ir paskelbimų patarimai

Reklamos Facebook’e dažnai yra pigesnės ir kartu efektyvesnės, taigi tai – du zuikiai vienu šūviu. Mokamose Facebook reklamos kampanijose galite nustatyti, kad: a)      žmonės eitų į Jūsų e-parduotuvę; b)      žmonės „laikintų“ Jūsų Facebook puslapį; c)      galima pristatyti prekes, išpardavimus; d)      galima paryškinti paskelbimus e)      galima paryškinti konkursus, kurių metu už LIKE suteikiate galimybę laimėti vieną […]

Skaityti

Apleistų krepšelių priminimai

Kad “pakibinti” tuos žmones, kurie jau pradėjo prikimą (t.y. bent jau užsiregistravo Jūsų e-parduotuvėje), galima aktyvuoti apleistų krepšelių priminimo sistemą. Ji veikia taip – žmogui, kuris jau užsiregistravo, bet kažkodėl nenupirko savo krepšelio, po kurio laiko siunčiamas el. laiškas, kuriame jam primenama, kad jis paliko neužsakytą krepšelį su savo prekėmis. Kartu pasiūloma nuolaidėlė šiam krepšeliui, […]

Skaityti

Kas yra Facebook reklamos?

Facebook reklamos turi didelį pasisekimą tarp mūsų klientų. Jų pagalba galite pasiekti didžiulis kiekius žmonių, o svarbiausia – pasiekti savo tikslinę auditoriją, kuri yra labiausiai linkusi pirkti Jūsų prekes. Pavyzdžiui, Jūs galite pasirinkti, kad Jūsų reklama būtų rodoma žmonėms, kurie yra paspaudę “patinka” ties tokiomis temomis kaip “statyba”, “remontas”, “mano namai”, “ermitažas” ir pan. Galite […]

Skaityti

Kas yra Google Adwords?

Google Adwords reklama – tai mokama reklama, kurios pagalba yra sukuriamos reklamos kompanijos ir Jūs mokate už jos parodymus arba paspaudimus Google. Pati reklama – tai tiesiog Jūsų puslapio nuoroda pirmose vietose pirmajame paieškos rezultatų puslapyje Google. Pvz., jeigu Jūsų reklama orientuota į raktažodį “stogo danga”, žmogus, suvedęs tai į paiešką, matys paryškintą Jūsų nuorodą. […]

Skaityti