SEO optimizuoti prekių aprašymai

Labai svarbi SEO optimizacijos dalis yra prekių aprašymai. Visuomet reikėtų prie prekių, skiltyse “Ilgas aprašymas” kuo išsamiau aprašyti prekes, naudojant ir tai prekei tinkančius raktažodžius. Pvz., jeigu prekė yra šiferis, ilgajame aprašyme galėtumėte aprašyti būtent šio šiferio savybes, tvirtumą, faktą, kad jis yra be asbesto + kodėl asbestinis šiferis yra nesveika, kokią garantiją suteikiate savo […]

Skaityti

Paspartinkite Google indeksaciją – kaip pakviesti Google robotus?

Kad pateiktumėte puslapius indeksacijai, Jums reikia susikurti paskyrą Google Webmaster Tools įrankiui: https://www.google.com/webmasters/ Kai susikursite, gausite verifikacijos kodą, jeigu jį prašys įdėti į e-parduotuvę, atsiųskite savo e-komercijos vadybininkui. Tuo pačiu susikurkite ir Google analytics įrankio paskyrą, kuri leis stebėti lankytojų srautą ir kitą naudingą informaciją: http://www.google.com/analytics/  Čia taip pat gausite koduką, atsiųskite jį savo e-komercijos vadybininkui. Kuomet […]

Skaityti

Bazinės SEO optimizacijos žinios

Bananarent naudojama e-komercijos platforma yra labai draugiška SEO optimizacijai. Pastebėjome, kad mūsų klientai pasiekia puikių rezultaų paieškos sistemose net labai smarkiai nesiversdami per galvą. Tačiau niekada nereikėtų nuvertinti SEO optimizacijos potencialo, kadangi ji gali atnešti Jums didelį lankytojų srautą – tiesiog iš Google paieškos. SEO optimizacija reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Paprasčiau paaiškinant tai – veiksmai, […]

Skaityti